مدیریت بازرگانی
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران

مریم فیروزی؛ احمد ودادی؛ علیرضا امیرکبیری

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2024.423107.1230

چکیده
  هدف پژوهش حاضر ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران می‌باشد. روش پژوهش با توجه به هدف آن، کاربردی و از حیث شیوه اجرا، آمیخته می باشد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 15 نفر از خبرگان، استادان و کلیة افرادی‌اند که در حوزة تسهیم دانش فعالیت عملی یا پژوهشی داشته اند به روش نمونه‌گیری هدفمندو در بخش کمی شامل 344 نفر از کارکنان ستاد بانک مسکن ...  بیشتر

سایر موضوعات مرتبط با مدیریت کسب و کار و کارآفرینی
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال

حمیدرضا قلی پور دمیه

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-24

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2023.382900.1050

چکیده
  تحقیق حاضر یک رویکرد تلفیقی هوشمند برای بهینه‌سازی هم‌زمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد بازاریابی دیجیتال ارائه داده است. در این تحقیق ابتدا مؤلفه‌های تسهیم دانش، وفاداری مشتریان و بازاریابی دیجیتال از ادبیات تحقیق شناسایی و سپس داده‌های تحقیق با استفاده از پرسشنامه‌های استاندارد با طیف 5 گانه ...  بیشتر