سایر موضوعات مرتبط با مدیریت کسب و کار و کارآفرینی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی

حامد ثقفیان؛ صمد عالی؛ مرتضی محمودزاده

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2023.420846.1223

چکیده
  هدف پژوهش حاضر ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوتهای فرهنگی می‌باشد. روش پژوهش با توجه به هدف آن، کاربردی و از حیث شیوه اجرا، آمیخته (کیفی-کمی) و از نظر ماهیت اکتشافی و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات نیز این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 10 نفر از خبرگان ...  بیشتر

مدیریت بازرگانی
ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران

مریم فیروزی؛ احمد ودادی؛ علیرضا امیرکبیری

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2024.423107.1230

چکیده
  هدف پژوهش حاضر ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران می‌باشد. روش پژوهش با توجه به هدف آن، کاربردی و از حیث شیوه اجرا، آمیخته می باشد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 15 نفر از خبرگان، استادان و کلیة افرادی‌اند که در حوزة تسهیم دانش فعالیت عملی یا پژوهشی داشته اند به روش نمونه‌گیری هدفمندو در بخش کمی شامل 344 نفر از کارکنان ستاد بانک مسکن ...  بیشتر